Taget på telefonen - Februari

Februari har flugit förbi och det känns som januari började igår, men det är redan mars! Jag går igenom telefonens bilder för att kolla vart min tid har tagit vägen under februari. Och jag kom på att dela bilderna till er för att visa vad jag har pysslat med den senaste tiden. 


6.2 Frihet! Jobbdagen tog slut och möttes av en underbar- nästan molnfri himmel

12.2 Jag och Tessa hade kommit överens om att ha en photoshoot men kamerans batteri var slut och bilderna togs istället på min mobil, mer av de bilderna får ni se en annan gång ;)


14.2 GIRLSNIGHT jag och mina babes samlades på vändagen för god mat och skratt. Jag och Tessa åkte tåg tillsammans och blev såklart tvungna att föreviga vackra solskenet...

17.2 Elin och jag påväg ut och tar en obligatorisk spegel bild & 18.2 morgonen efter och känner mig trött men lycklig

20.2 Måndag. Åter igen frihet med en underbar solnedgång. På kvällen skickar mamma en underbar tb på mig som 6 år haha 

 
25.2 Lördag och Ikea står på tur. Underbara plast blommor köptes och annat smått.
 
 26.2 Köpte från ikea en klister krittavla som jag klistrade på väggen. Dessutom åt jag på mitt favorit mat ställe Silvoplee super god Vegoluch!


 3.3- inte mera Februari. Jag och Elin är påväg ut och har matchande kläder och ser ut som två zebror som rymt från zoo.

Väntar med spänning vad Mars för med sig för roligt- förutom det som är inrutat i kalendern. 





Comments