Vintersmink med Essence | Blogmas

Nu när det är december så betyder det oändligt många fester och tillfällen där man kan pynta sig lite. Så jag kom på denna enkla vinter fest sminkningen. Jag har använt nästan bara märket Essence. För dig som inte hört om märket så är det ett tyskt smink märke som gör billig smink som inte testas på djur. Och när jag säger billigt så kan jag berätta att den dyraste produkten jag sett var ca 7-8€. Vissa av märkets produkter är lika bra som dyra märken!! Speciellt mascaran Lash princess som jag använt och matt matt matt läppstiftet. Men vissa är sämre, jag rekommenderar att man prövar sig fram (vilket ju är lätt när produkterna inte är så dyra). 
Jag har i denna look använt samma teknik som mina tidigare smink looks. På yttre delen av ögat det mörkare och inre det ljusare. Enkelt men snyggt !



Comments