Senast i hörlurarna Februari

Februari vilket för mig betyder en ny spellista med nya sånger i lurarna. Denna månaden har jag mera dansanta sånger - känns som min kropp vill dansa genom månaden.
Changed my mind Tove Styrke. En till favoritsång av Tove Styrke väntar såå mycket på att hon ska släppa sitt album. Sången är en dans sång som får mig att dansa medan jag sminkar mej.
U never call me Jadu Heart ft Mura Masa. en poppig låt med trummor som har en melodi som stannar i mitt huvud hela dagen.
Trigger Bang Lilly Allen ft. Giggs. Lilly är tillbaka nu med en sång som är ganska mörk men ändå hoppfull. Hon sjunger om att hon inte kan vara med vissa mänskor för de är inte bra för henne (droger alkohol). Gillar verkligen !
Walk my way JONES . En ny artist för mig hon har poppig musik med bra texter och en underbar röst. 

Dear to me Electric Guest. Minimal synt pop med söt text. Sången kommer antagligen sparas till min sommar spellista- den är som solsken i en sång.
What you need BAYNK. Electronisk dansmusik med dansande synter, enformig men perfekt att dansa i takt med.
Be the one Cupidon. En till dans sång med super bas som ska lyssnas genom bra hörlurar!
Oh devil Electric guest ft. Devin De Dakata.  En till Electric guest sång, denna är nog min nya favorit låt. Dess trumkomp tydliga och catchy refräng uppmanar till ful-dansande.

Easy Mac Ayres. Denna är minsann ingen dans sång. Den är lugn och smooth rnb soul perfektion. Sångarens röst är som smör. Älskar också andra sånger av artisten jag rekommenderar att lyssna på detta när du har en mysig spa kväll och läser skvaller tidningar. 
anymore. Marie Dahlstrom. Marie har en så varm röst och sången är likaså den förra smooth rnb med bra text och otroligt vackra harmonier.
My My My! Troye Sivan. Troye har släppt ny musik och denna är nog min favorit. Denna är en dansant syntpop sång som har mycket trummor.  

Be your girl Tendra Moses. En tillbaka blick med denna sången för mig. Hade hört denna som barn men blev igen kär i den efter jag hört ett klipp av den. Detta är RnB in all it's glory. Underbara datortrummor med dedär soundet som alla artister använde tidigare- Nostalgiiii!!!
Cure Moonchild. En till smooth Rnb soulig sång. Moonchild har underbar musik med fantastiska melodier och harmonier. Det är en fröjd för örat att lyssna på musiken- vill gå och sova med denna sång som vaggvisa. 

Comments