Senaste favoriter från Lumene

För någon vecka sedan var jag i Sokos och testade runt lite olika märkens produkter (jag talar såklart om beauty haha). Och jag fastnade vid Lumene delvis pga deras dåvarande SALE skyllt på utvalda produkter och för de såg sååå fina ut. Då hamnade några av deras grejer i min korg som snabbt fylldes med massa härligt från Lumene och Nordic Girl. Jag köpte också hudvårds produkter, men dem testar jag under en lite längre period för att kunna berätta vad jag tyckt. 
Men här är några nya favoriter från Lumene ;

Nordic Chic Bronzer; Den har en himmelsk doft som jag önskar att skulle finnas som parfym! Den har på yttre kanten guld egentligen men efter flitig användning har det tyvärr tärts bort. Den ger en härlig sol kysst look som är naturlig. Den har en "satin" finish alltså den har lite glittrande i sig. Men inte så mycket så att det ser ut som jag har en brun glitter rand på kinden. Denna har fungerat perfekt för min hy som är oliv tonad.

Lumene Invisible glow; DENNA.ÄR.DET.BÄSTA. Jag garanterar dig att du kommer att älska den! Den är en krämig rouge och highlight palett. Och den är såååå fin på hyn. Rougen ger en naturlig glow och den gyllene highlightern smälter in i hyn och man ser glossy och lite svettig ut (på ett bra sätt). Jag har också använt den på ögonen, jag applicerade den gyllene färgen med fingrarna på ögonlocket och svepte lite av min bronser på ögonvecket.
 Denna har varit i användning varje dag. Och är överläget en av mina bästa smink köp.

Lumene Valo penna: Pennan till vänster är en ljus penna med lätt täckande egenskaper. Jag har använt den som concealer på dagar då jag haft minimal makeup. Och den till höger är en färg korrigerande penna som har en ljus laxrosa färg, denna har varit perfekt tillsammans med den andra pennan för att täcka lila cirklar under ögonen. 
Måste dock säga att ett minus är att denna produkt tål inte vatten så om du lätt tåras i ögonen så kommer denna smeta ganska mycket. 

Nordic Girl Gloss Me Kiss: Denna läppglans är så underbar, min favorit är den som är lite orange på tuben. Den har små små glitter korn som ser underbart fina ut på läpparna. Och den andra är på läpparna en slags lila gammal rosa färg med super glossy finish. Dessa smakar och doftar gott som ju är ett plus! ;)
På bilden har jag på mig bronsern, hehku paletten på ögon och kindben

Comments