Calvin i vårsol









Jacka- Calvin Klein
Jeans- Levis
Skor- Marks & Spencer
Solglasögon- Monki

Har fått njuta av solsken de senaste dagarna. Den värmer och får mig att längta till att ha på mig jeans jacka... Så gissa vad som hände när jag gick förbi Calvin Klein och så denna jacka i fönstret.... Jag gick in och prova den, och bar också hem den.... Trots det var ett oplanerat köp så vet jag att denna underbara jacka kommer jag att använda länge. Delvis pga färgen och siluetten som är tidlös. Men också för att den faktiskt är gjort av bra och stadigt material. En true treat my self moment haha!

Anyways är jag kär i denna look- så perfekt för vårdagar. Som jag nämnde i min stilguide tidigare så tänker jag använda mera denim och framförallt denim på denim. Lite 80's men med en modern twist. På bilden har jag valt att ha mina stövletter med klack men vardags kommer jag antagligen ha sneakers till denna look. som väska till denna look skulle jag antagligen ha en feminin handväska för att ge motvikt till den annars maskulina siluetten.
Örhängen- H&m

Comments