Jeans trench


Assssåååå denna jacka?!?! den är min dröm jacka och jag äger den? Så glad!! Och gula plast handväskan- älskarrr
Nämen seriöst, jag hittade denna otroligt fina jacka som är som en mix av den klassisk trench och en jeans jacka på Cubus. Jag blev och funderade på den över en natt och gick nästa dag och köpte den före jobbet haha! Denna jacka är så mångsidig och jag vet jag kommer använda den tills snön finns på marken. Väskan? jo den hittade jag av en slump på Monki, och jag bara kunde inte släppa den. Den tar mig på en stark 90's nostalgi resa! Jag hade en EXAKT likadan som var i mindre storlek och den var rosa. Jag älskar den, lite trashy chic på något sätt.... 
Denna outfit är smått sportig men ledig, och super comfy- såklart. Jackan får mig att känna mig som jag är med i the Matrix filmerna (solglasögonen också). Lite sporty badass vibes haha! Jag parade looken med ett par guld hoops med små mostrea blad på sig. Sminket super glowy (såklart) och håret hade jag i en spänd sleek knut. 
Denna look kommer jag definitivt ha igen.



Jacka: Cubus 
Hoodie: Adidas
Byxor: Bik Bok
Skor: Adidas 
Magväska: Lindex
Handväska: Monki
Solglasögon: Monki
Örhängen: H&m


Comments